Khamis, 20 Jun 2013

TENGGELAM DI LAUTAN SEPI..TIMBUL MENCARI IDENTITI

Alhamdulillah..syukur pada Allah yang meminjamkan nafas ini buat seketika..udah lamo bebeno sepi dari mngisi N3.. (^_____^)

Tengok kawan2 y lain, makin mgaktifkan diri..ada je N3 y ingin dikongsikan...tpi kiteeeee (^____^) senyum je dpt..


--------------------------------------------------------------------------------------------------

sahabat (S) :  "Salam sayang buat SYID... mg kita bleh berhubung disini for everthings.. reply or not, it's not important.. "

Air mata gugur melihat mesej yang di hantar oleh seorang sahabat..Allah sudah bertahun tidak bertemu..

Ya Allah, kerana-MU kami dipertemukan, dan kerana-MU jualah kami jauh terpisah..Moga ia mendapat keberkatan dari-MU di setiap nafas rindu ini..Dalam meniti sebuah kehidupan demi mencari bekalan buat masa hadapan..

sahabat (Y)  :


Aku (D)  : : " Salam sayang juga buat SYID y dirindui n y tramat dirindui..sungguh sunyi hati ini tnpa anda sume     di sisi.."

Itulah ungkapan yang mampu dikeluarkan di saat hati dicekam ombak rindu..

sahabat (S) : yati : nape wt muka sedih gitu.. senyum ckit..hehe
                   dhya' : hati kita xkn pernh sunyi sbb hati kta sentiasa bertaut antr satu sama lain w/p berjauhan.. 
sahabat (Y) : maaf shbt...jka ana xmsj kamu smua tp anda smua xpnh dlupakan
sahabat ( I ) : eeeee rindu2 tahap gaban,insya allah kita semua faham keadaan kita sekarang... Allah juga yang atur kehidupan kita cenggini.. hhuhuu..sarah ada pogram untuk kita semua dari pagi sampai malam... yati driver..

sahabat (Y) :
 
Aku (D) :  Bila dpt brckap cm gini, hati berbunga-bunga..biarpun tnpa mlihat wajah shbt sume..btol tu...hati tetap brsma.. kak ib..stuju sgt rindu thap gaban tu... miss u all so much..


Blablablablablabla............

------------------------------------------------------------------------------------------------

Ini je yang dapat kami lakukan untuk lepaskan rindu masing2...x dapat jumpe..meskipun dgn cara ini je nmun kami tetap cuba utk sntiasa brhubung antara satu sma lain agar ukhwah kami ini sntiasa mekar....Alhamdulillah meskipun dah hampir 5 tahun terpisah, namun ukhwah kami makin utuh.. Hubungan yang dibina kerana Allah, Insya-Allah akan terus terbina..

Meskipun kadang2 tu terasa sunyi tnpa mereka..almaklum la kan, xpernah berjauhan..selalu berempat je..buat apa2 pun berempat..pergi mana2 pun berempat..tpi utk 5 tahun ni, sumenye sorg2.. x mungkin SYID dpt diganti dgn y lain..

Doaku buat SYID, moga ukhwah kita sentiasa dalam redho Allah..

* skrg ni tgah cuba utk jadi cam dulu..Alhamdulillah stakat ni dah dapat dah..cuba kembali beraktiviti sprti dulu...pergi mana2 sorang2..makan pun sorang2...walaupun ada kwan y cakap, berdua itu lebih baik dari bersorangan..tpi xpe..sbb Allah tahu ape niat kita y sebenarnye...

senyap...diam...fikir...buat... (^__^)

Tiada ulasan:

Terima Kasih kerana berziarah... Jemput Datang lagi... Sama - sama berkongsi....